Sieć Intermarché, bez stacji paliw, zrealizowała w 2023 r. wzrost sprzedaży na poziomie 11,5 proc. na stałej powierzchni (LfL). Łączny obrót zrealizowany przez Intermarché wraz z stacjami paliw wyniósł 6,5 mld zł. Rok 2024 ma natomiast przynieść 10 otwarć nowych placówek.

Marka świetnie poradziła sobie w zaistniałej sytuacji. Odnotowała dwucyfrowy wzrost sprzedaży i dobrą rentowność centrali zakupowej oraz sklepów Intermarché. Nasz niezależny model współpracy sprawdził się w trudnych warunkach. Wiele działań, których celem było podnoszenie poziomu sprzedaży wypłynęło z inicjatywy właścicieli sklepów. Z kolei centrala zakupowa dążyła do tego, aby zapewnić przedsiębiorcom i ich klientom odpowiednią ofertę oraz wysoką jakość produktów. Z powodzeniem wprowadziliśmy programy lojalnościowe i akcje promocyjne
Maciej Ćwikliński, Prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché w PolscePomimo trudnej sytuacji rynkowej, sieć wychodziła naprzeciw potrzebom klientów i poszerzyła ofertę promocji oraz programów rabatowych. Dzięki akcjom lojalnościowym przeprowadzonym na przestrzeni 2023 roku, takim jak „Interkasa”, czy „Interpunkty”, klienci otrzymali bony zakupowe o łącznej wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych.
W ramach trwającej transformacji technologicznej, we wszystkich supermarketach i na stacjach paliw na terenie całej Polski sieć wdrożyła nowy system kasowy, pozwalający na skuteczniejsze identyfikowanie indywidualnych potrzeb konsumentów. Trwa również stopniowe wdrażanie systemów kas samoobsługowych w sklepach Intermarché, które są dostępne już w 50 proc. placówek w Polsce. Sieć zainicjowała także działania oszczędnościowe, wśród których kluczową jest montaż instalacji fotowoltaicznych w sklepach.
W 2023 roku sieć Intermarché realizowała także nowo przyjętą strategię marek własnych – po dogłębnej analizie i rewizji portfolio dotychczasowych produktów, w sklepach zadebiutowała nowa, parasolowa marka „O la la!”, oferująca przystępne cenowo, wysokiej jakości artykuły spożywcze.
Ponadto, Intermarché kontynuuje rebranding przysklepowych stacji paliw – odnowione stacje nawiązują wizerunkiem do kolorystyki sieci. W celu przeprowadzenia skutecznej transformacji wizualnej, Intermarché wciąż oferuje atrakcyjne dofinansowania dla przedsiębiorców zainteresowanych przeprowadzeniem zmiany wizerunku własnej stacji paliw.
Kluczowe liczby 2023
czy chcesz
odmienić swoje Życie?
Zostań właścicielem supermarketu Intermarche!
Masz pytania lub wątpliwości dotyczące prowadzenia sklepu? A może jesteś już wstępnie zdecydowany? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych.Prosimy, przemyśl te kwestie przed kontaktem: oferujemy sprawdzony biznes, niezależność, a przy tym możliwości rozwoju i praktyczne wsparcie przy tworzeniu nowego przedsiębiorstwa. W zamian oczekujemy jednak wkładu własnego w wysokości min. 400 tys. złotych (niepochodzących z kredytu), a także zaangażowania, otwartości na zmiany i nową wiedzę. Jak się z tym czujesz?
Zostań właścicielem supermarketu Intermarche!
Masz pytania lub wątpliwości dotyczące prowadzenia sklepu? A może jesteś już wstępnie zdecydowany? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych.Prosimy, przemyśl te kwestie przed kontaktem: oferujemy sprawdzony biznes, niezależność, a przy tym możliwości rozwoju i praktyczne wsparcie przy tworzeniu nowego przedsiębiorstwa. W zamian oczekujemy jednak wkładu własnego w wysokości min. 400 tys. złotych (niepochodzących z kredytu), a także zaangażowania, otwartości na zmiany i nową wiedzę. Jak się z tym czujesz?