18 kwietnia br. (czwartek) sieć supermarketów spożywczych Intermarché otworzyła drugi punkt sprzedaży w Zielonej Górze. Nowa placówka mieści się przy ul. Batorego 81.
Na początku marca br. sieć Intermarché otworzyła placówkę przy ul. Szosa Kisielińska 22. Już wtedy zapowiadała, że to dopiero początek ambitnych planów dotyczących powrotu marki do Zielonej Góry, a klienci mogą spodziewać się w niedługim czasie otwarcia kolejnych dwóch placówek w mieście oraz tylu samo przysklepowych stacji paliw. Sieć konsekwentnie realizuje plan działania i na niewiele ponad miesiąc po otwarciu pierwszego punktu sprzedaży, wystartowała z kolejną placówką – przy ul. Batorego 81.
Drugi sklep Intermarché w Zielonej Górze posiada ponad 1200 mkw. powierzchni, 4 samoobsługowe i 4 tradycyjne kasy. W sklepie jest zatrudniona 35-osoba kadra pracownicza. Placówkę warto odwiedzić już w dniu oficjalnego otwarcia, tj. 18 kwietnia br. (czwartek). Na klientów sklepu czekają liczne atrakcje – od specjalnych rabatów, licznych niespodzianek, aż po degustacje kulinarne.

Strefa ryneczku
Szeroka oferta produktowa
Placówka Intermarché przy ul. Batorego 81 zamierza przyciągać uwagę mieszkańców Zielonej Góry i okolic szeroką ofertą produktową. W asortymencie sklepu znajdują się nie tylko świeże warzywa i owoce czy wypieki, ale też duży wybór artykułów mięsno-wędliniarskich i garmażeryjnych. Wśród nich klienci znajdą wyroby od lokalnych dostawców oraz te przygotowywane na miejscu przez doświadczonych rzeźników, metodą rzemieślniczą, w przysklepowej wędzarni opalanej drewnem, co zapewnia produktom niepowtarzalny smak i aromat. W ofercie zielonogórskiej placówki przy ul. Batorego 81 znajdziemy także artykuły z takich kategorii jak Zdrowy Styl Życia czy Kuchnie Świata, a także nowości w postaci kategorii „food to go” i „ready to eat”, czyli propozycje garmażu ciepłego i zimnego na wynos. W supermarkecie jest wydzielona także strefa „dla domu” ze specjalną aranżacją oraz szeroką ofertą produktów przemysłowych. Nie brakuje również sekcji z produktami dla dzieci, artykułów dla zwierząt oraz dużej strefy win i alkoholi z całego świata.
Nowocześnie i wygodnie - koncept Power 2.0
Sklep przy ul. Batorego 81, podobnie jak punkt przy ul. Szosa Kisielińska 22, jest w pełni spójny z konceptem Power 2.0. To najnowszy i najbardziej nowoczesny format, jaki oferuje Intermarché. Wyróżnia go zoptymalizowana ścieżka zakupowa i jeszcze lepsza ekspozycja towarów, zwłaszcza produktów z kategorii świeże. Zgodnie z ideą konceptu, są one zgrupowane w formę ryneczku, zajmującego połowę sali sprzedaży. Charakterystyczną cechą modelu jest także ułożenie części sklepu poza ryneczkiem w tzw. „układ w grzebień”, prostopadle do strefy sezonowej, co zapewnia klientom doskonały wgląd w każdą alejkę i łatwe odnajdywanie interesującej ich kategorii produktowej. Każdy z elementów sklepu w nowym koncepcie został dokładnie zaprojektowany, z myślą o wygodzie klientów, co sprawia, że codzienne zakupy są intuicyjne i przyjemne.

Zielona Góra jest bardzo ważną częścią historii sieci, dlatego nasza obecność i możliwość docierania do lokalnych mieszkańców jest wyjątkowo ważna. Teraz otworzyliśmy placówkę przy ul. Batorego, ale zdecydowanie nie mówimy pas. W maju tego roku planujemy wystartować z kolejnym punktem sprzedaży, przy ul. Makowej 14. O szczegółach tej inwestycji na pewno będziemy jeszcze informować – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.
Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché w Polsce
czy chcesz
odmienić swoje Życie?
Zostań właścicielem supermarketu Intermarche!
Masz pytania lub wątpliwości dotyczące prowadzenia sklepu? A może jesteś już wstępnie zdecydowany? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych.Prosimy, przemyśl te kwestie przed kontaktem: oferujemy sprawdzony biznes, niezależność, a przy tym możliwości rozwoju i praktyczne wsparcie przy tworzeniu nowego przedsiębiorstwa. W zamian oczekujemy jednak wkładu własnego w wysokości min. 400 tys. złotych (niepochodzących z kredytu), a także zaangażowania, otwartości na zmiany i nową wiedzę. Jak się z tym czujesz?
Zostań właścicielem supermarketu Intermarche!
Masz pytania lub wątpliwości dotyczące prowadzenia sklepu? A może jesteś już wstępnie zdecydowany? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych.Prosimy, przemyśl te kwestie przed kontaktem: oferujemy sprawdzony biznes, niezależność, a przy tym możliwości rozwoju i praktyczne wsparcie przy tworzeniu nowego przedsiębiorstwa. W zamian oczekujemy jednak wkładu własnego w wysokości min. 400 tys. złotych (niepochodzących z kredytu), a także zaangażowania, otwartości na zmiany i nową wiedzę. Jak się z tym czujesz?