Dla sieci Intermarché pierwsze półrocze minęło pod znakiem rozwoju. Od stycznia do czerwca obroty szyldu, wraz ze stacjami paliw wyniosły 3,1 mld zł. To wynik, który przełożył się na wzrost sprzedaży o 2,9 proc. like-for-like bez udziału paliw. Marka uruchomiła w tym czasie 3 supermarkety o łącznej powierzchni 4,6 tys. mkw., a w następnych dwóch kwartałach planuje kolejne otwarcia.
Kluczowe w minionym półroczu było oświadczenie Intermarché o planach zawarcia sojuszu zakupowego z marką Auchan Polska. W maju br. sieci poinformowały o nawiązaniu współpracy partnerskiej, której celem jest utworzenie długoterminowego sojuszu zakupowego - unikatowej formy współpracy na polskim rynku. Sieci handlowe złożyły dwa wnioski do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zgodę na koncentrację.
Intermarché aktywnie uruchamiało kolejne inicjatywy i akcje promocyjne dla klientów – od stycznia do czerwca włącznie marka przeprowadziła w sumie ponad 20 tys. promocji. Wśród nich były m.in. obniżki cen regularnych kilkuset produktów, kampania „Ceny WOW” oraz szereg specjalnych limitowanych ofert dla członków programu „Moje Intermarché”. Program lojalnościowy sieci cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów, jego grono wzrosło w I półroczu o ponad 150 tys. użytkowników, a w sumie liczy on aż 770 tys. zarejestrowanych członków. Jak wskazuje sieć, aż 23 proc. transakcji zrealizowanych od stycznia do czerwca, zostało przeprowadzonych z udziałem karty „Moje Intermarché”, co wskazuje na wzrost okazywalności o 13 p.p. rok do roku. W minionym półroczu sieć zrealizowała również drugą edycję popularnej akcji „Interpunkty”, w ramach której wydała ponad 60 tys. kuponów zniżkowych. Pod koniec lutego Intermarché uruchomiło również kampanię z marką MasterChef, która obejmowała program lojalnościowy dla klientów oraz sponsoring programu MasterChef Junior.
Sieć zapowiada kolejne działania w zakresie aktywizacji klientów również w drugiej połowie roku. Już 1 sierpnia rusza nowa odsłona programu lojalnościowego „Moje Intermarché”, która wprowadzi serię nowych możliwości i promocji dla stałych klientów sieci.
Marka stale wdraża ekologiczne rozwiązania w swoich sklepach – już w 30 proc. placówek zainstalowano panele fotowoltaiczne, a w aż 70 proc. sklepów wymieniono oświetlenie na ekologicznie wydajne.
W trakcie minionego półrocza sieć pozyskała 3 nowych przedsiębiorców, 4 rozpoczęło, a 3 kolejnych zakończyło szkolenia uprawniające do uruchomienia swojego sklepu pod marką Intermarché.
W omawianym okresie sieć Intermarché uruchomiła dwie kolejne przymarketowe stacje paliw. Łącznie pod szyldem sieci funkcjonuje aktualnie 70 stacji, a w planach są kolejne otwarcia. W raportowanym okresie litraż sprzedanego paliwa wzrósł o blisko 11% like-for-like. Tym samym Intermarché umacnia swoją pozycję lidera sektora paliwowego wśród sieci handlowych.
Kluczowe liczby w pierwszym półroczu
Sieć zapowiada kolejne działania w zakresie aktywizacji klientów również w drugiej połowie roku. Już 1 sierpnia rusza nowa odsłona programu lojalnościowego „Moje Intermarché”, która wprowadzi serię nowych możliwości i promocji dla stałych klientów sieci.
Marka stale wdraża ekologiczne rozwiązania w swoich sklepach – już w 30 proc. placówek zainstalowano panele fotowoltaiczne, a w aż 70 proc. sklepów wymieniono oświetlenie na ekologicznie wydajne.
W trakcie minionego półrocza sieć pozyskała 3 nowych przedsiębiorców, 4 rozpoczęło, a 3 kolejnych zakończyło szkolenia uprawniające do uruchomienia swojego sklepu pod marką Intermarché.
W omawianym okresie sieć Intermarché uruchomiła dwie kolejne przymarketowe stacje paliw. Łącznie pod szyldem sieci funkcjonuje aktualnie 70 stacji, a w planach są kolejne otwarcia. W raportowanym okresie litraż sprzedanego paliwa wzrósł o blisko 11% like-for-like. Tym samym Intermarché umacnia swoją pozycję lidera sektora paliwowego wśród sieci handlowych.

Sieć Intermarché podjęła nowatorskie działanie, jakim była decyzja o nawiązaniu sojuszu zakupowego i z takim właśnie zapałem i ambicją chce podchodzić do rozwoju przez pozostałą część roku. Niezmiennie celem Intermarché jest stać się ulubionym supermarketem Polaków, więc zgodnie z tym założeniem sieć prężnie wdraża kolejne udogodnienia i prowadzi akcje, które poprawiają doświadczenia zakupowe klientów.
Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce
czy chcesz
odmienić swoje Życie?
Zostań właścicielem supermarketu Intermarche!
Masz pytania lub wątpliwości dotyczące prowadzenia sklepu? A może jesteś już wstępnie zdecydowany? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych.Prosimy, przemyśl te kwestie przed kontaktem: oferujemy sprawdzony biznes, niezależność, a przy tym możliwości rozwoju i praktyczne wsparcie przy tworzeniu nowego przedsiębiorstwa. W zamian oczekujemy jednak wkładu własnego w wysokości min. 400 tys. złotych (niepochodzących z kredytu), a także zaangażowania, otwartości na zmiany i nową wiedzę. Jak się z tym czujesz?
Zostań właścicielem supermarketu Intermarche!
Masz pytania lub wątpliwości dotyczące prowadzenia sklepu? A może jesteś już wstępnie zdecydowany? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych.Prosimy, przemyśl te kwestie przed kontaktem: oferujemy sprawdzony biznes, niezależność, a przy tym możliwości rozwoju i praktyczne wsparcie przy tworzeniu nowego przedsiębiorstwa. W zamian oczekujemy jednak wkładu własnego w wysokości min. 400 tys. złotych (niepochodzących z kredytu), a także zaangażowania, otwartości na zmiany i nową wiedzę. Jak się z tym czujesz?