MARKI WŁASNE,
A KORZYŚCI – KLIENTÓW I TWOJE!

marki-własne

Zdecydowana większość polskich konsumentów coraz chętniej wybiera produkty marek własnych – wynika z raportu przygotowanego przez agencję badawczą Inquiry w 2019 roku. Ponad połowa z nich deklaruje, że robi to często. Polscy konsumenci są zdania, że oferowane przez sklepy artykuły marek własnych są świetną alternatywą  popularnych i rozpoznawalnych szeroko produktów. Decydując się na ich kupno, „dostają produkty o dobrej jakości, ale w niższej cenie”.

Marki własne w Intermarché występują prawie we wszystkich kategoriach i są sukcesywnie rozwijane zgodnie z trendami rynkowymi. Wśród marek własnych znajdują się produkty premium, artykuły
ze średniego segmentu oraz tzw. ekonomiczne, a także bio i eco. 

NAJWAŻNIEJSZE MARKI WŁASNE:

Canaillou – karmy dla psów i kotów
Paturages – produkty nabiałowe
Apta – środki czystości i detergenty
Labell – kosmetyki, produkty do higieny osobistej oraz akcesoria kosmetyczne dla dorosłych i dla dzieci – w tym także naturalne kosmetyki i produkty BIO i ECO
Odyssee – szeroki wybór ryb i produktów rybnych
Paquito – dżemy, konfitury, owoce w puszkach oraz soki
Reva – starannie wyselekcjonowane ryże, kasze, groch łuskany czy fasola
Domedia – urządzenia i akcesoria gospodarstwa domowego

Obserwując preferencje klientów oraz konsekwentnie realizując swoją strategię, sieć sklepów Intermarché wzbogaciła ofertę handlową o nowe linię marek własnych: „Z sadów i pól”, „Z mlecznej drogi”, „Z jezior i mórz”, „Jaja z kurnika”, „Z dobrej kuchni”. Te nowoczesne marki obejmujące portfolio kilkudziesięciu produktów z kategorii świeżych. Wszystkie artykuły pochodzą od sprawdzonych dostawców współpracujących z siecią od wielu lat i są dostępne w każdym sklepie Intermarché.

Oprócz marek własnych klienci znajdą w ofercie Intermarché również wiele produktów niedostępnych w sklepach innych sieci w Polsce. W supermarketach dostępna jest także obszerna gama win, które dobierane są przez enologa Intermarché.