INTERMARCHÉ
– ŚWIAT PRZYJEMNOŚCI
Z JEDZENIA
LICZĄ SIĘ DLA CIEBIE LICZBY?
Kiedy szukasz partnera biznesowego, warto dobrze się upewnić, z kim nawiążesz taką relację. Dlatego chcielibyśmy ułatwić Ci dokonanie tego wyboru. Liczby nie biorą się znikąd i bez zbędnych słów wiele tłumaczą. Poznaj nas lepiej!
KONCEPT POWER
Power to koncept supermarketu oparty o ideę świeżości wygodny i intuicyjny sposób robienia zakupów oraz nowoczesna aranżacja. Odświeżony wygląd supermarketu to nie tylko zmieniony układ sali sprzedaży, ale także nowa identyfikacja wizualna i oświetlenie. Projekt układu przestrzeni wprowadza przyjazny nastrój i wygodną ścieżkę zakupową, ułatwiając klientom zapoznanie się z pełną ofertą produktową, uszeregowaną w czytelne światy produktowe.
Koncept Power
Sieć Intermarché konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe.
Świeżość
ZAWSZE ŚWIEŻE… PODEJŚCIE DO ŚWIEŻOŚCI
Świeża żywność to nie tylko wspaniałe doznania smakowe. To większe obroty, większe marże i więcej zadowolonych klientów! Dlatego już od wejścia sklepy Intermarché proponują kupującym produkty świeże: wypiekane na miejscu pieczywo, produkty cukiernicze, bogaty wybór warzyw i owoców, wyroby wędliniarskie, garmażeryjne oraz mięso – także z własnego rozbioru i własnej wędzarni.


Koncept Power zyskał uznanie klientów. Coraz więcej właścicieli decyduje się na przeprowadzenie remodelingu.

Mamy możliwość, aby uzupełnić gamę produktami od lokalnych dostawców. Dzięki temu możemy się wyróżnić.

Strefa ryneczku jest ważnym elementem konceptu Power. Buduje wizerunek sklepu i jego rentowność.
OPTYMALNY ASORTYMENT I CENY
Nieustannie dostosowujemy gamę produktów, dzięki czemu możemy zaoferować Tobie i klientom asortyment, który jest:
- dopasowany do powierzchni, formatu sklepu i konkretnej lokalizacji,
- na bieżąco aktualizowany,
- odpowiednio pozycjonowany cenowo: promocje i gama stała,
- odróżniający się od dyskontów
- zawierający wyróżniki
- prezentowany w tzw. planogramach, a przez to łatwy do rozłożenia na półkach

Marki własne

MARKI WŁASNE, A KORZYŚCI – KLIENTÓW I TWOJE!
Sprawdzona jakość i konkurencyjne ceny to cechy, które wyróżniają ofertę marek własnych Intermarché na rynku. Produkty te wytwarzane są w znakomitej większości przez polskich, sprawdzonych w swoich branżach producentów. A Tobie dadzą możliwość wygenerowania większych zysków dzięki atrakcyjnym marżom!
Stacje paliw

DODATKOWYCH ZYSKÓW DO PEŁNA!
W całym kraju funkcjonuje już prawie 70 stacji paliw Intermarché, co sprawia, że w rankingu przymarketowych stacji benzynowych jesteśmy zdecydowanym liderem. Wielu właścicieli sklepów korzysta z tego potencjału.

Stacja paliw przy sklepie to dodatkowy zysk
i zwiększenie satysfakcji Klientów.
Warta uwagi jest także usługa Drive!
Drive
NADĄŻAJMY ZA REALIAMI - ZAKUPY GOTOWE DO ODBIORU!
W odpowiedzi na rosnącą popularność zakupów online, a także w trosce o bezpieczeństwo klientów Intermarché w czasie epidemii Grupa Muszkieterów sukcesywnie rozwija usługę Drive. Może to Twój sklep będzie kolejny? Poznaj szczegóły!
Czytaj dalej


Na czym zależy naszym klientom? Na wygodzie
i specjalnych okazjach. Uważam, że aplikacja to świetne rozwiązanie, które idealnie odpowiada na ich potrzeby.
Aplikacja

ONLINE, CZYLI TAM, GDZIE NASI KLIENCI!
Coraz więcej konsumentów uważa, że obecność marki w kanale mobilnym świadczy o jej nowoczesności i przystosowaniu do potrzeb klientów. Intermarché wpisuje się w ten trend, udostępniając kupującym swoją aplikację. Zobacz, ile mogą dzięki niej zyskać – i Ty też!
Logistyka
TOWAR NA CZAS, JAK TRZEBA, NIEDROGO – O WSZYSTKO ZADBAMY!
Logistyka w Grupie to znaczące ogniwo, którego siła i jakość zawsze wpływa na warunki sprzyjające rozwojowi wszystkich kooperantów łańcucha dostaw. Dowiedz się, w jaki sposób będą realizowane dostawy do Twojego sklepu.
