PRZEKAŻEMY WAM
- SPRAWDZONY BIZNES
Oferujemy sprawdzony sposób na prowadzenie biznesu, weryfikowany i udoskonalany przez setki przedsiębiorców od ponad 25 lat.
OCZEKUJEMY OD WAS
- ZAANGAŻOWANIA
Oczekujemy, że dołączając do nas będziecie skutecznie i z zaangażowaniem zarządzać swoimi sklepami, starając się codziennie ulepszać ich działanie i zwiększać obroty.
Założyciele Grupy byli i są przekonani, że samorealizacja przedsiębiorcy odbywa się poprzez zarządzanie własną firmą, za którą w pełni ponosi odpowiedzialność. Przez kilkadziesiąt lat działalności naszej organizacji przekonaliśmy się, że nie można stworzyć nic trwałego, jeśli już na samym początku nie pojawi się wola prowadzenia działań opartych na prywatnej inicjatywie każdego z osobna, przy jednoczesnej współpracy całej wspólnoty.
Prywatna inicjatywa oznacza, że przedsiębiorstwo nie może istnieć bez pełnego zaangażowania jego właścicieli, którzy poświęcają swój czas, podejmują ryzyko i wnoszą własny kapitał niezbędny do realizacji inwestycji.
Bez odpowiedniego zaangażowania nie można mówić o pełnej odpowiedzialności za swoją firmę. Dlatego nie szukamy tylko i wyłącznie inwestorów, którzy dysponują odpowiednim zapleczem finansowym. W większym stopniu zależy nam na współpracy z osobami, które oprócz pieniędzy zainwestują także kapitał, jakim jest czas i uwaga. Z tego powodu unikamy rozproszenia koncentracji i wolimy, abyście skupili się tylko i wyłącznie na przyszłym biznesie, który jest bardzo wymagający.
Nie dopuszczamy możliwości, abyście prowadzili równolegle inne firmy lub nadal pracowali na etacie. Zależy nam na tym, aby codziennie każdy z Was dbał o odpowiednią ofertę produktów, ich poziom cenowy, właściwą ekspozycję, a także zadowolenie pracowników oraz satysfakcję klientów. Niewiele czynności, które wymagają wielu umiejętności i nieustannego zwiększania swoich kompetencji. W handlu liczą się detale, a te wymagają ogromnego zaangażowania.
ZAPEWNIAMY WAM
- OPTYMALIZACJĘ INWESTYCJI
Pomożemy Wam w uruchomieniu własnego przedsiębiorstwa od podstaw. Doradzimy w wyborze lokalizacji sklepu i przygotowaniu go do otwarcia. Udzielimy także wsparcie w przypadku przyjęcia istniejącego punktu sprzedaży.
OCZEKUJEMY OD WAS
- OTWARTOŚCI NA ZMIANY
Będziemy oczekiwać ukończenia przez Was kilkumiesięcznego szkolenia przygotowującego do zarządzania Waszymi przyszłymi sklepami, a w razie potrzeby – gotowości do zmiany miejsca zamieszkania.
Prowadzimy działalność na terenie całego kraju, ale nie możemy Wam zagwarantować, że biznes, który z nami poprowadzicie uda się uruchomić w Waszym aktualnym miejscu zamieszkania. Z tego powodu oczekujemy od Was gotowości do ewentualnej przeprowadzki. Z wieloletniego doświadczenia wiemy, że zarządzanie sklepem na odległość jest mało skuteczne i bezpośrednio wpływa na jego wyniki handlowe i finansowe.
Zanim jednak do tego dojdzie, przygotujemy Was, tak dobrze, jak tylko potrafimy, do tego, aby skutecznie zarządzać supermarketem z wielomilionowymi przychodami w skali roku. Służyć temu będzie kilkumiesięczne szkolenie, które ma zarówno wymiar teoretyczny jak i praktyczny. Moduły poświęcone teorii zarządzania przedsiębiorstwem handlowym pod naszą marką, realizujemy zazwyczaj w naszej siedzibie pod Poznaniem. Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku, najczęściej od 9.00 do 17.00. Wymagany poziom frekwencji wynosi 80%. We własnym zakresie będziecie musieli zadbać o nocleg, jeśli odległość od Waszego domu nie pozwoli Wam, aby powracać do niego codziennie po zakończonych spotkaniach. To także wyjątkowy czas w ramach funkcjonowania w Grupie - po odbytym kursie kandydaci lubią spędzać czas w swoim gronie, integrując się i zawierając cenne relacje. Każdy moduł teoretyczny zakończony jest testem sprawdzającym zdobyte kompetencje.
Ważną częścią szkoleń są staże praktyczne w punktach handlowych. W trakcie całej sesji szkoleniowej będziecie mieli okazję zweryfikować nabytą wiedzę teoretyczną w 3 różnych supermarketach dzięki czemu poznacie odmienne style zarządzania, lokalne rynki, różnice w upodobaniach klientów oraz otoczenie konkurencyjne. Szkolenie praktyczne w każdym sklepie trwa 10 dni. Każdego dnia poświęcicie co najmniej 7 godzin na zapoznanie się z różnymi aspektami funkcjonowania odwiedzanej placówki handlowej. Rekomendujemy, aby zróżnicować godziny pobytu na stażu: uczestniczyć w otwarciu sklepu, a także jego zamknięciu, poznać rytm pracy na każdej zmianie, w tygodniu, a także w weekendy. To ważne, abyście uzyskali pełną perspektywą funkcjonowania przedsiębiorstwa, które w przyszłości poprowadzicie. Po Waszej stronie będzie zapewnienie dojazdu oraz pobytu w miejscu odbywania szkolenia w wybranym sklepie. Wymagamy 100% obecności na stażach praktycznych.
Szkolenie kończy się egzaminem, który odbędziecie przed Komisją Zatwierdzającą Staż – organem złożonym z przedsiębiorców zarządzających własnymi supermarketami. Egzamin ma formę obrony pracy dyplomowej. Na podstawie zdobytej wiedzy (teoretycznej i praktycznej) zostaniecie poproszeni o przygotowanie biznes planu dla modelowego sklepu wraz z opracowaniem szczegółowej prognozy w formie rachunku strat i zysków na 10 lat. Bo na taki okres zawrzemy w przyszłości z Wami umowę. Po pozytywnej weryfikacji otrzymacie specjalny certyfikat oraz będziecie mogli ubiegać się o otwarcie własnego supermarketu.
Całe szkolenie przygotuje Was do pełnienia ról, jakie wymagane są w trakcie prowadzenia punktu sprzedaży pod naszą marką:
>> Muszkietera, znającego zasady i wartości Grupy,
>> handlowca, który skutecznie realizuje sprzedaż,
>> menadżera, dobrze zarządzającego swoim zespołem,
>> finansisty, który umiejętnie prowadzi budżet sklepu oraz
>> przedsiębiorcy, rozwijającego swoje przedsiębiorstwo.
ZAPEWNIAMY WAM
- WSPARCIE
Zapewnimy Wam dostęp do nowoczesnej centrali zakupowej, programu lojalnościowego, logistyki, systemów informatycznych, marketingu na poziomie lokalnym i krajowym oraz skutecznego centrum obsługi. W Polsce działamy z powodzeniem już od 25 lat – skorzystaj z naszych doświadczeń!
OCZEKUJEMY OD WAS
- LOJALNOŚCI
Poprosimy Was o akceptację umowy gwarantującej 10-letnią współpracę, z możliwością jej przedłużenia.
Po zakończeniu procesu rekrutacyjnego podpiszemy z Wami list intencyjny. Dokument, poza oficjalnym zatwierdzeniem członkostwa, pełni funkcję informacyjną – zawiera pakiet podstawowych danych o Grupie Muszkieterów, a także precyzuje główne prawa i obowiązki obu stron.
W ramach listu zobowiązujemy się do udostępnienia Wam specjalistycznej wiedzy na temat organizacji sieci handlowej i prowadzenia handlu w punktach sprzedaży („know-how”), w tym prawo do używania znaku towarowego.
Wy z kolei oświadczycie, że znane są Wam zasady funkcjonowania Grupy Muszkieterów w Polsce i wyrazicie swoją wolę przystąpienia do naszej sieci franczyzowej. Potwierdzicie także świadomość ryzyka gospodarczego związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Razem zobowiążemy się do lojalnej i ścisłej współpracy.
Do listu dołączana będzie Karta Muszkieterów, w której zawarte są wartości i zasady obowiązujące w Grupie Muszkieterów.
List obowiązuje aż do momentu otwarcia przez Was własnego punktu sprzedaży. Wówczas zwiążecie się z nami pakietem umów franczyzowych, wśród których znajdą się: umowa o znaku firmowym, umowa o zaopatrzeniu, umowa najmu obiektu czy umowa korzystania z narzędzi IT. O zakresie tych dokumentów dowiecie się więcej podczas spotkania prawno-informacyjnego, na jednym z pierwszych etapów rekrutacji.
ZAPEWNIMY WAM
- NIEZALEŻNOŚĆ
Współpracując z nami będziecie samodzielnie decydować o finansach i zamówieniach. Dobór pracowników i zarządzanie nimi także będą wyłącznie w Waszej gestii. Są franczyzy, które narzucają np. konieczność dużych zamówień promocyjnych produktów – ale to nie u nas. To Wasz biznes! A my pomożemy Wam w jego prowadzeniu.
OCZEKUJEMY
- WKŁADU WŁASNEGO
Oczekujemy od Was zabezpieczenia kapitału na poczet wkładu własnego w wysokości min. 400 tys. zł, pochodzących ze środków własnych.
Środki niezbędne do otwarcia własnego supermarketu powinny pochodzić z oszczędności, które zgromadziliście lub majątku, jaki do Was należy. Oznacza to, że nie możecie zaciągnąć kredytu bankowego, aby uzyskać wymaganą kwotę. W przypadku naszej marki wkład finansowy nie jest opłatą franczyzową.
Wasze prywatne pieniądze stanowić będą kapitał początkowy biznesu, którym będziecie zarządzać jako jego właściciele. Tak naprawdę przekażecie je z Waszej jednej kieszeni – prywatnej, do drugiej – firmowej. Przeznaczone będą na objęcie 90% udziałów w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością. Pozwolą Wam także pokryć koszty szkolenia (know-how), uzyskać finansowanie na wyposażenie oraz prace wykończeniowe Waszego sklepu, a w przypadku przejęcia funkcjonującego punktu sprzedaży na zakup zorganizowanej części przedsiębiorstwa lub prawa do klienta.
400 tys. zł. to minimalny próg finansowy. W zależności od poziomu inwestycji wymagana kwota może być wyższa. Jeśli przejmować będziecie działający supermarket, konieczne może okazać się zabezpieczenie większej ilości gotówki. O szczegółach powiemy na jednym z pierwszych etapów rekrutacji. Będziemy Was także prosić o wyrozumiałość w momencie, kiedy zajdzie konieczność weryfikacji posiadania niezbędnych finansów. Poprosimy Was o przedłożenie niezbędnych dokumentów poświadczających zgromadzony kapitał.
ZYSKACIE
- SZANSĘ NA ROZWÓJ
Poczujcie siłę największej w Polsce sieci niezależnych przedsiębiorców prowadzących supermarkety spożywcze. Osiągnijcie satysfakcję z dobrze dokonanego wyboru i dajcie sobie szansę na rozwój.
OCZEKUJEMY
- DZIELENIA SIĘ CZASEM
I DOŚWIADCZENIEM
Zależy nam, abyście rozwijali swój biznes inwestując czas i dotychczas zgromadzone doświadczenie zawodowe, a także aktywnie działali w strukturach sieci i wpływali na jej strategiczne kierunki działania.
Podstawą funkcjonowania w ramach naszej Grupy jest dzielenie się swoim czasem oraz kompetencjami. Jako właściciele sklepów będziecie mogli poświęcić jedną trzecią swojego czasu (czyli po francusku: Tiers Temps [tier tą]) na rzecz Grupy Muszkieterów. Ta zasada powoduje, że osiągniecie podwójny status: franczyzobiorcy i franczyzodawcy zarazem. To dlatego, że z jednej strony pokierujecie własnym biznesem, a z drugiej będziecie zarządzać całą organizacją.
Pełnienie funkcji na rzecz całej Grupy, bez względu na zajmowane stanowisko czy wykonywane zadania, wymaga chęci dzielenia się informacjami, współpracy oraz kształcenia. Wpływa na budowanie relacji międzyludzkich oraz sprzyja samorozwojowi.
BĘDZIECIE MOGLI CZERPAĆ KORZYŚCI
Z WYNIKÓW PRACY WYKONANEJ PRZEZ POZOSTAŁYCH LICENCJOBIORCÓW.
Funkcje Tiers Temps pełni się na trzech różnych poziomach. Na początek będziecie mogli angażować się w działania struktur regionalnych, komisji czy zespołów projektowych jako ich członkowie. Nabycie umiejętności na pierwszym poziomie przygotowuje Was do objęcia bardziej odpowiedzialnych ról takich jak: szef regionu, pionu operacyjnego, komisji czy projektu. Wieloletnie doświadczenia zgromadzone dzięki zaangażowaniu w różnych obszarach, przygotują Was do pełnienia strategicznych funkcji: członka zarządu, zastępcy czy prezesa struktury centralnej.
Wszystkim rozpoczynającym daną funkcję zapewniamy niezbędne przygotowanie, a także wsparcie w trakcie jej pełnienia. W toku działań stawiamy na wymianę dobrych praktyk, korzystając z dużego bogactwa doświadczeń osób przystępujących do Grupy Muszkieterów.
Żaden system franczyzowy w Polsce nie posiada tak rozwiniętej kultury współtworzenia.
czy chcesz
odmienić swoje Życie?
Zostań właścicielem supermarketu Intermarche!
Masz pytania lub wątpliwości dotyczące prowadzenia sklepu? A może jesteś już wstępnie zdecydowany? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych.Prosimy, przemyśl te kwestie przed kontaktem: oferujemy sprawdzony biznes, niezależność, a przy tym możliwości rozwoju i praktyczne wsparcie przy tworzeniu nowego przedsiębiorstwa. W zamian oczekujemy jednak wkładu własnego w wysokości min. 400 tys. złotych (niepochodzących z kredytu), a także zaangażowania, otwartości na zmiany i nową wiedzę. Jak się z tym czujesz?
Zostań właścicielem supermarketu Intermarche!
Masz pytania lub wątpliwości dotyczące prowadzenia sklepu? A może jesteś już wstępnie zdecydowany? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych.Prosimy, przemyśl te kwestie przed kontaktem: oferujemy sprawdzony biznes, niezależność, a przy tym możliwości rozwoju i praktyczne wsparcie przy tworzeniu nowego przedsiębiorstwa. W zamian oczekujemy jednak wkładu własnego w wysokości min. 400 tys. złotych (niepochodzących z kredytu), a także zaangażowania, otwartości na zmiany i nową wiedzę. Jak się z tym czujesz?