„NAJTAŃSZY W KATEGORII” - OFENSYWA NISKICH CEN NA PÓŁKACH SKLEPOWYCH INTERMARCHÉ
Intermarché rozpoczyna ofensywę niskich cen w ramach akcji „Najtańszy w kategorii”. Jest to inicjatywa, której celem jest wzmocnienie konkurencyjności marki na rynku. Dotyczy trzech aspektów: zastosowania polityki najniższych cen dla wybranego asortymentu, właściwej ekspozycji tych artykułów, a także sukcesywnego rozszerzania oferty artykułów pierwszocenowych w oparciu o markę własną.
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na produkty w atrakcyjnych cenach, Intermarché przeprowadziło dokładną analizę asortymentu, skupiając się szczególnie na kluczowych kategoriach produktów codziennego użytku. W efekcie, sieć zainicjowała nową akcję zapewniając klientom jeszcze lepszy dostęp do atrakcyjnych cen bez konieczności czekania na sezonowe promocje.
Obecnie oferta niskich cen obejmuje ponad 1500 artykułów, z planem dalszej ekspansji. Aktualnie oferta ta jest rozszerzona o kolejne 100 produktów w kategoriach, w których Intermarché nie posiada odpowiednika w marce własnej. Inicjatywa polega zatem na wprowadzeniu, bardzo atrakcyjnych cen na wybrane artykuły brandowe, odpowiadające cenom produktów marki własnej w sieciach dyskontowych. Zyskają one specjalne oznaczenie - „Najtańszy w kategorii”, dzięki czemu klienci szybko i łatwo zidentyfikują najbardziej ekonomiczne opcje w ofercie. Artykuły te sukcesywnie będą zastępowane przez parasolową markę własną Intermarché „O la la!”


Stale dostosowujemy ofertę do potrzeb klientów, starając się jednocześnie rozwijać popularność naszej parasolowej marki własnej, czyli O la la!. Nowa akcja i oznaczenia pomogą klientom świadomie wybierać produkty o wysokiej jakości w najlepszych cenach. Należy podkreślić, że produkty objęte tą akcją dołączają do ponad 1,5 tysiąca referencji, których ceny w strategii Intermarché są ustalane do najniższych na rynku. Gwarantujemy w ten sposób klientom, że w Intermarché jest tak tanio, jak w dyskontach
Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu IntermarchéDodatkowo, obok ofensywy „Najtańszy w kategorii”, w lipcu b.r. sieć Intermarché zainaugurowała akcję masowych obniżek cen regularnych. W każdym miesiącu sieć będzie dokonywać analizy pozycjonowania cenowego produktów, której wynikiem będą regularne akcje obniżkowe, obejmujące po kilkaset produktów. Pierwsza lipcowa edycja akcji objęła 500 produktów. Artykuły w obniżonych cenach są dobrze widoczne na półkach, gdyż Intermarché wprowadziło w tym celu zupełnie nowe cenówki w kolorze zielonym.


Regularnie badamy ceny i reagujemy na zmiany rynkowe. Akcje obniżkowe są stosowane praktycznie przez wszystkich graczy na rynku, ale najczęściej obejmują niewielkie grupy produktów, a jeśli pojawiają się większe akcje to zazwyczaj mają charakter okresowy i jednorazowy. W sklepach Intermarché, poza promocjami, chcemy na co dzień zapewnić klientom możliwość zakupu wielu produktów w niższych cenach
Tomasz Walczak, Dyrektor Marketingu Intermarché
czy chcesz
odmienić swoje Życie?
Zostań właścicielem supermarketu Intermarche!
Masz pytania lub wątpliwości dotyczące prowadzenia sklepu? A może jesteś już wstępnie zdecydowany? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych.Prosimy, przemyśl te kwestie przed kontaktem: oferujemy sprawdzony biznes, niezależność, a przy tym możliwości rozwoju i praktyczne wsparcie przy tworzeniu nowego przedsiębiorstwa. W zamian oczekujemy jednak wkładu własnego w wysokości min. 400 tys. złotych (niepochodzących z kredytu), a także zaangażowania, otwartości na zmiany i nową wiedzę. Jak się z tym czujesz?
Zostań właścicielem supermarketu Intermarche!
Masz pytania lub wątpliwości dotyczące prowadzenia sklepu? A może jesteś już wstępnie zdecydowany? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku dni roboczych.Prosimy, przemyśl te kwestie przed kontaktem: oferujemy sprawdzony biznes, niezależność, a przy tym możliwości rozwoju i praktyczne wsparcie przy tworzeniu nowego przedsiębiorstwa. W zamian oczekujemy jednak wkładu własnego w wysokości min. 400 tys. złotych (niepochodzących z kredytu), a także zaangażowania, otwartości na zmiany i nową wiedzę. Jak się z tym czujesz?