ROZMOWA REKRUTACYJNA Z FRANCZYZOBIORCĄ MA NIEWIELE WSPÓLNEGO Z TĄ, NA KTÓRĄ ZAPRASZA SIĘ POTENCJALNYCH PRACOWNIKÓW. BO FRANCZYZOBIORCA TO NIE PRACOWNIK, TYLKO NIEZALEŻNY PARTNER W BIZNESIE. W CZASIE REKRUTACJI PRACOWNIKA TO GŁÓWNIE ZATRUDNIAJĄCA GO FIRMA ZADAJE PYTANIA. W CZASIE POZYSKIWANIA PARTNERA DO FRANCZYZY PRZEZ DUŻĄ CZĘŚĆ SPOTKANIA TO FRANCZYZODAWCA ODPOWIADA KANDYDATOWI, PREZENTUJĄC MU ZAŁOŻENIA SWOJEGO BIZNESU. JEST TO SWOISTA SYTUACJA, GDZIE STRONY MÓWIĄ DO SIEBIE: PRZEKONAJ MNIE.

PRZY WSPÓŁPRACY Z BRANŻOWYMI EKSPERTAMI STWORZYLIŚMY INSTRUKTAŻ, KTÓRY UJEDNOLICA PRZEBIEG SPOTKAŃ, UMOŻLIWIAJĄC ZARÓWNO KANDYDATOM, JAK I GRUPIE PODEJMOWANIE ODPOWIEDZIALNYCH DECYZJI

powiedział Bartłomiej Tarłowski

#FranczyzaBliskaLudziom