ZAWSZE ŚWIEŻE…
PODEJŚCIE DO ŚWIEŻOŚCI

Sieć Intermarché opracowała nowy koncept supermarketu „Power”, dzięki któremu sklepy zyskują zupełnie nowy wizerunek. Ideą przewodnią konceptu Power jest ŚWIEŻOŚĆ. Jest on odpowiedzią na oczekiwania klientów, a także zapotrzebowanie biznesowe – w kierunku poprawy efektywności handlowej. To model komfortowy dla robiących zakupy i łatwy w obsłudze dla personelu. Zakłada optymalizację procesów, które poprawiają bieżącą produktywność.

Do kluczowych wyróżników sieci Intermarché, oprócz świeżości, należą także bliskość, inspiracje i optymizm. Jej ambasadorką jest Optymistka – Irka Marsze, która w nienachalny i zabawny sposób pokazuje rozwiązania podnoszące jakość codziennego życia. Optymistka dzieli się swoimi pomysłami na nieskomplikowane przepisy, które pomagają przyrządzać zdrowe i smaczne dania, promując w ten sposób zrównoważone odżywianie.